mądrości szkolne

i o co w tym wszystkim chodzi?

dodane 20:15

 

Na lekcji religii, w mojej klasie wychowawczej mam: jednego ucznia nieochrzczonego, który na religię jest zapisany i uczy się jej, choć podstaw nie ma żadnych, ani żadnego świadectwa w domu, jednego nieochrzczonego i niezapisanego, ale chcącego przychodzić i jednego ochrzczonego, wypisanego i chcącego nadal przychodzić, ale podobnie jak pozostali bez podstaw i świadectwa wiary ze strony najbliższych.

Czy powinnam się cieszyć, że są? Jak prowadzić lekcje? W dodatku mam świadomość, że pośród tych zapisanych są też tacy, których poza metryką chrztu i pamiątką pierwszej komunii św., nic więcej z Kościołem nie łączy…

nd pn wt śr cz pt sb

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

Dzisiaj: 24.11.2024

Ostatnio dodane