2017.02.16 Różności

Kraków wchodzi mi tu na drogę niezdrowej konfrontacji:
image
A tu wzór wniosku dowodowego z krakowskiego Urzędu Miasta:

image

Augustyna Odwłok z domu Odbyt, nazwisko rodowe matki Piździerz. Mieszka we Wygwizdowie. Królewskie miasto kurde balans. Stołeczne. Nie jest to jakaś kartka tylko wzór w odpowiedniej ramce itp. No nie wiem.

*

Prezydent USA Donald Trump prowadzi zdecydowanie prorosyjską politykę. Zażądał od Putina zwrotu Krymu, co doprowadzić musi do wojny, która Putin wygra dzięki czemu rozszerzy swe władztwo aż po Atlantyk.

*

W kwestii wypadku premier Beaty Szydło muszę jeszcze pczekać, bo za dużo piany i fejków. Tutaj macie audycję a przyszłości BOR, gdzie powtarzają różne bzdury o Misiewiczu:

*

Był gdzieś fajny artykuł o kraksach borowców za PO, ma ktoś link? 2 zabitych, jakieś takie różne historie. Nie jest jednak dobrze.

*

Pisiory jak widzę pozwalają tamtym pyszczyć, a potem puszczają info, jak jest. Nie jest dobrze. Fanatyczny pisoski funkcjonariusz medialny Gociek zaś usadził trochę Błaszczaka:https://youtu.be/WwCYtfGzPWY?t=11m36s

 


*

 

Pojawiały się już dawno informacje o profilu złodziei sklepowych: że są to osoby bardzo często dobrze sytuowane, dobrze ubrane i kradną artykuły luksusowe. Dlatego ostatnie informacje o wyskokach środowiska sędziowskiego nie dziwią.

16.02.2017

Dajemy się wkręcać

Niestety dajemy się wkręcać. Weźmy ostatnia kampanię medialną po wypadku premier Beaty Szydło i przedostatnią po wypadku Antoniego Macierewicza. Że jak można, że czystki, że braki, że to że sio. wp.pl doniosło, że borowcy mają 200 nadgodzin w miesiącu. Różne opowieści snują. Ale na Tłiterze wypłynęły takie oto fakty:

1. "Jedna z limuzyn z kolumny, którą podróżował Bronisław Komorowski zderzyła się z osobówką. Ranne zostało dziecko. Według ustaleń policji samochód prezydencki, wymusił pierwszeństwo podczas zmiany pasa ruchu."

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/zdjecia/477571,1,wypadek-konwoju-prezydenta-pod-belwederem-ranne-dziecko.html

Rok 2014

2. Pijani borowcy rozbili się limuzyną o drzewo.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Pijani-funkcjonariusze-BOR-rozwalili-o-drzewo-sluzbowa-limuzyne,wid,14578340,martykul.html

Rok 2012

3. Borowcy wymusili pierwszeństwo i spowodowali zderzenie z radiowozem. Policjant ciężko ranny.

http://www.tvn24.pl/policja-rozbila-auto-ministra-sikorskiego,122637,s.html


Rok 2010.

I czy wtedy jgen. Janicki łaził z TVNu do radia i z powrotem i kłapał te swoje bzdury? Czy uruchomili różne indywidua które opowiadały różne bzdury? Czy zorganizowali wzmożenie? No nie. A czy ów jgen. Janicki wprowadził rejestratory w autach rządowych i pisiory je zdjęły, czy może nie wprowadził? 6 lat miał bo 2007 do 2013 ta fachura rządziła BORem. No i co? No i nico. Nie domaga się też opcji zerowej, czyli wywalenia swoich nominatów i budowy służby od zera. Nie grzmiał, że doświadczeni oficerowie odchodzą bo nie mogą znieść jego niekompetencji.

Czy opowiadał wtedy w TVNie, że nie powinno być tak, ze dwóch pijanych borowców siedzi w chacie Komorowskiego i chleje i robi tam ni wiadomo co? Że nie może być tak, że wymusza Bronek pierwszeństwo i kobitka jest obciążona winą? Że ówczesne ministry powinny beknąć za to? TVN też nie grzał tych tematów, organizując wynurzenia różnych indywiduów. Nie puszczał fejkowych (fałszywych) wiadomości. No to teraz niech hipokryta najpierw nadrobi tamte akcje, a potem za współczesne się weźmie.

NA Tłiterze po staremu odstawiają manipulacje. A to, że chodzi o winę, że tamte się przyznały. No jak się przyznały jak kobitka się sądziła, aż sprawa się przedawniła. 6 stów dostała mandatu, ale swojej winy nie chciała uznać. Ci tam od zderzenia z radiowozem też coś kręcili z tym mandatem. Sprawy mocno wątpliwe. A chodzi o samo zdarzenie też. Inni mają trudności z zrozumieniem pojęcia kolumna uprzywilejowana. Ktoś tam ma do mnie pretensje, że wycie Janickiego i reszty nazywam wyciem. Jakiś geniusz uważa, że słowa "kłapanie" to wulgaryzm. Konkretnie znany tu i tam Starosta Melsztyński. Na kursie językowym GRU chyba.

TVP Info tez daje do pieca: chciałem se obejrzeć W Tyle Wizji a tu nie ma. Na miejscu wypadku dawno nic się nie dzieje a oni wciąż transmitują i kłapią różne tam takie te. Bez sensu.

Reasumując zatem: Najpierw niech nadrobią braki w relacjonowaniu tamtych wypadków, TVN studia niech zorganizuje, Cimoszewicz niech wyrazi, reszta. Niech potępią jgen. Janickiego za czystki itp. A dopiero potem za teraz niech się wezmą.

Tu macie linka do tłita z filmikiem, bo usuwają:
https://twitter.com/Piotr_Lis_/status/825452859860852736

A tu  Piękna i Bestia. Szokujące FAKTY ws. wypadku B.Szydło! Kto jest winny? ODCINEK SPECJALNY! (wrealu24)

https://www.youtube.com/watch?v=N0EwneTXD_A

 

PS: jgen = jeszcze generał

12.02.2017

No i po Ciamajdanie

Najwyższa pora przeprosić matołów, debili i kretynów. Przeprosić trzeba świnie, chlew i bydło. Do nich porównywana była tzw. opozycja i te porównania są w najwyższym stopniu obraźliwe dla rzeczonych matołów, debili, kretynów. A także dla wszelakiej rogacizny i nierogacizny krzywdzące jest przyrównanie do PO i .Nowoczesnej.

PO i Nowoczesna straciły kolejna okazje uwiarygodnienia się w oczach społeczeństwa przy okazji programu Studio Opinii. Niby to gardłują za wolnymi mediami a tu domagali się zdjęcia z anteny. Niejaki Pawlicki w ramach dyskusji o kłamstwach mediów zagaił, że Petru zatrzymali za szpiegostwo na rzecz. Oczekiwanie jest takie, że Nowoczesna stwierdzi, że faktycznie fejkowe (kłamliwe) wiadomości to obecnie problem, że zrozumieli na przykładzie, że tak nie można i posypują głowę popiołem i w ogóle już nie będą. A ci co? Wszystko po staremu. Bez odnowy nie zdziałają nic.

PO i Nowoczesna stracą prawdopodobnie wicemarszałków i jest to skutek ich antyspołecznych działań. Wicemarszałek to jednak urząd jest i swoją funkcję powinien pełnić godnie, dbać o prace sejmu czyli przeciwstawić się Ciamajdanowi z całą stanowczością. A ci co? Polecą do ambasady niemieckiej na dywanik do naszej Złotej Pani Anieli. Ciekawe dyskusja na ten temat się odbyła:

 


https://youtu.be/5Z73pU6qQ50

Zobaczymy, na ile trafnie przewidzieli przebieg wizyty Angeli Merkel u nas. Jak ma się u nas poprawić debata publiczna skoro taki Celiński co chwilę zaprzecza oczywistościom? Semka z godną najwyższego podziwu cierpliwością go prostuje.Tacy publicyści, jak Marcin Celiński są cennymi sojusznikami PiS, gdyż dają fałszywa informacje zwrotną opozycji - że niby działa z sensem a nie bez sensu.

07.02.2017

Tak było - Smoleńsk cz. 2

Wreszcie wszedł do dystrybucji na DVD "Smoleńsk" Antoniego Krauze. W końcu jest jakaś podpórka w dyskusji z różnymi analfabetami funkcjonalnymi, nie ogarniającymi różnych wątków, jak np. amerykańskiego pismaka. Próby zgłębienia przyczyn wylotu Fido do Ameryki, który jednak obciążył budżet filmu przerosły zdolności intelektualne różnych domorosłych krytyków. No nie ważne. Zaczynam od przeglądu fotosów z filmu pokazujących, jak było. I możecie się skłapciać ale tej prawdy nie zatrzecie. Czekajcie teraz Trump doszedł do koryta w USA i teraz panuje panika, bo może ujawnić, co wie o Smoleńsku. A może nie ujawnić. W każdym bądź razie tak było:




















Widać ogólny widok baraka kontroli lotu na Siewiernym, który tak wyglądał. Widać odlatującego Iła wraz z niewyjaśnionym komunikatem. Widać  polskiego (! - lemingi myślę, że rosyjski!) dyplomatę na służbie Rosji - akcje odbierania nagrań. W końcu motłoch na Krakowskim i w Krakowie. Jeszcze idiotyczne przesłuchanie rodzin ofiar jest.

Dalej kolejny przejaw zdziczenia, czyli drugi transparent.  Dalej menda medialna snująca intrygę. Expierd sadzi farmazony w TVN. Na końcu  chorąży Muś, który za dużo usłyszał...
Aby przedstawić działanie mediów masowego rażenia musiałbym użyć filmików. Bo pokazane są kulisy manipulacji, które mieliśmy okazję oglądać. Widzimy, jak nagle pojawiły się normalne materiały o Lechu Kaczyńskim, jak kształtowali swe narracje.  to dotyczy większości ówczesnych telewizji czy portali internetowych - aż do tej pory.  A teraz, kiedy to zostało wyraźnie przedstawione żaden jeden nie wyznał prawdy, tylko wszystko idzie w zaparte. Wstyd. Jakieś montaże trzeba będzie zrobić. Ta menda, grana przez Redbada Klijnstrę to chyba nawet nie jest w połowie tak podła, jak tamci wszyscy prawdziwi w redakcjach.

24.01.2017

Tak było - Smoleńsk

Wreszcie wszedł do dystrybucji na DVD "Smoleńsk" Ryszarda Krauze. W końcu jest jakaś podpórka w dyskusji z różnymi analfabetami funkcjonalnymi, nie ogarniającymi różnych wątków, jak np. amerykańskiego pismaka. Próby zgłębienia przyczyn wylotu Fido do Ameryki, który jednak obciążył budżet filmu przerosły zdolności intelektualne różnych domorosłych krytyków. No nie ważne. Zaczynam od przeglądu fotosów z filmu pokazujących, jak było. I możecie się skłapciać ale tej prawdy nie zatrzecie. Czekajcie teraz Trump doszedł do koryta w USA i teraz panuje panika, bo może ujawnić, co wie o Smoleńsku. A może nie ujawnić. W każdym bądź razie tak było:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Mamy tu ogólny widok baraka kontroli lotu na Siewiernym, odlatującego Iła wraz z niewyjaśnionym komunikatem, explozję i destrukcję Tupolewa, polskiego (! - lemingi myślę, że rosyjski!) dyplomatę na służbie Rosji - akcje odbierania nagrań. W końcu motłoch na Krakowskim i w Krakowie. Jeszcze idiotyczne przesłuchanie rodzin ofiar jest.

CDN

Tytuł:     Smoleńsk
Reżyser:     Krauze Antoni
Obsada:     Łotocki Lech , Fido Beata , Dałkowska Ewa
Data premiery DVD:     2017-01-19

24.01.2017

© Copyright 2010; Smocze Opary. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Skórka: Przemijanie ma sens | Korzystając z serwisów wiara.pl akceptujesz warunki regulaminu.
Znalazłeś treści naruszające regulamin? Powiadom nas!

 

| załóż konto i pisz bloga

zgłoś błąd