Jak rozwija się aliexpres

dodane 11:19

alitopbrands.pl aliexpres

alitopbrands.pl aliexpres

alitopbrands.pl aliexpres

Coraz to większe znaczenie na globalnym rynku internetowym zyskują chińskie sklepy internetowe jak aliexpress z grupy alibaba. Dokonali tego dzięki innowacjom w nowe narzędzia marketingowe

Grupa narzędzi Uni Marketing w firmie Alibaba definiuje marketing i zamienia pieniądze marketingowe z kosztów na inwestycje

Aliexpress z ponad 450 milionów rocznie aktywnych nabywców na naszych detalicznych rynkach w Chinach i wiele innych w całym ekosystemie, dane w czasie rzeczywistym firmy aliexpres mogą przekształcić sposób, w jaki marki podejmują działania marketingowe.Unia Marketing udostępnia pakiet narzędzi do marketingu danych, w tym Brand Databank, Marka Hub, Uni Desk i Uni Strategy


Rozszczepienie chińskiego rynku stało się łatwiejsze dzięki nowym narzędziom marketingowym, które pojawiły się dziś w Lions Innovation, w ramach corocznego festiwalu Cannes Lions, przez globalną grupę handlową ds. Handlu elektronicznego Alibaba Group. Dane Live z największej na świecie grupy konsumentów - chińscy konsumenci - teraz mogą być szczegółowo analizowane przez firmy za pośrednictwem systemu Uni Marketing firmy aliexpres. Informacje te mogą służyć nie tylko do poznania klientów, ale do ich segregowania, umożliwiając tym samym bardziej zaangażowane i ciągłe zaangażowanie klientów.

Struktura aliexpres alitopbrands.pl

Struktura Uni Marketing firmy aliexpres alitopbrandds.pl to kompletny portfel produktów, zasilany przez solidną infrastrukturę, która umożliwia producentom kontrolę nad budowaniem marki na najwyższym poziomie. Unikalny zestaw narzędzi marketingowych oparty jest na zdolności firmy alitopbrands.pl aliexpres do przechwytywania i analizowania danych na żywo z całego rozległego ekosystemu i przenoszenia go do struktur umożliwiających markom poznawanie wzorców zachowań chińskich konsumentów. Z kolei firmy mogą wykorzystać te dane do zasilania nowych, bardziej ukierunkowanych i skutecznych działań związanych z budowaniem marki w oparciu o dane w czasie rzeczywistym.

Chris Tung, Dyrektor ds. Marketingu aliexpres, mówi: "Uni Marketing odróżnia się od innych narzędzi marketingowych, używając całego ekosystemu aliexpres ali alitopbrands.pl aby informować firmy o swoich konsumentach, umożliwiając im bardziej skuteczne cele. Łącząc ogromne zasoby danych, firmy mogą identyfikować, segmentować i tworzyć dopasowane treści, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Dzięki zrewolucjonizowaniu marketingu opartego na danych chińskie allegro przekształca się w bardziej strategiczną i trwałą platformę budowania marki ".

Strategia unii marketingowej aliexpres

Struktura składa się z czterech głównych części: Marka Databank: stanowiące podstawę całej struktury, przekształca dane konsumenckie w użyteczne analizy, gromadząc informacje, analizując je i udostępniając je markom. Jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Uni Marketing. Strategia Uni: umożliwia firmom skuteczne segregowanie klientów na niezliczonych punktach kontaktowych i poprzez różne kanały, aby zapewnić pełny obraz zachowania konsumentów.

Uni Communication: narzędzie do planowania i wyświetlania reklam, które odbiera informacje z wiodących internetowych chińskich mediów i wprowadza je do bazy danych, co pozwala agencjom medialnym na wspieranie marek i poprawę możliwości marketingowych. Przykładem jest portal pod adresem alitopbrands.pl. Jedna operacja: marki mogą tworzyć i dostarczać zindywidualizowane treści oraz skutecznie zarządzać relacjami z klientami w różnych punktach kontaktowych Uni Marketing zmieni sposób prowadzenia działalności przez firmy i pomoże rozwiązać kluczowe wyzwania związane z kierowaniem na klienta, odpowiednią komunikacją i zwrotem z inwestycji.

Zmienia się relacja marki, a konsumenci będą coraz bardziej świadomi i bardziej zainteresowani, co przełoży się na zakup, a ostatecznie lojalność. O Grupie Alibaba Misją Grupy Alibaba jest ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej w dowolnym miejscu. Firma ma na celu budowę przyszłej infrastruktury handlu. Wyobraża sobie, że klienci będą się spotykać, pracować i żyć w aliexpres, a firma będzie trwała co najmniej 102 lata.

 

 

nd pn wt śr cz pt sb

25

26

27

28

29

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

Dzisiaj: 29.03.2024