Ogólnie

Kto za tym stoi?

dodane 18:40

Mam przykład wyjątkowo skutecznego marketingu w Kościele. Chodzi o tzw. Mszę trydencką. Wystarczająco długo pracuję w mediach, żeby nie zauważyć, że sprawa jest wyjątkowo fachowo reklamowana. Oczekiwanie na papieski dokument, który ma zezwalać na odprawianie Mszy przedsoborowej (już sama nazwa "Msza wszechczasów" jest mistrzostwem świata w marketingu) bez  zgody biskupa, jest niezwykle umiejętnie podsycane. W podręcznikowych (z podręczników dla marketingowców i PR-owców) odstępach czasu pojawiają się w mediach przecieki, że dokument będzie lada moment ogłoszony. I od razu kilka komentarzy... Pełna fachowość.

Agencję PR wynajęli czy co?

A mówią, że chrześcijanie to ciapy i nie potrafią...

nd pn wt śr cz pt sb

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

Dzisiaj: 02.11.2024

Kategorie